SivasSpor Hacked By Enfeksiyon

Öncelikle merhabalar ben enfeksiyon
sanal aleme web sitesini kuran sivasspor u mail atarak 3 kez , kendi sitelerinde bulunan iletişim bölümünden 3 kez , ve sosyal medyadanda 3 kez olmaklı uyardım fakat hiç bir şekilde karşılık alamadım.

ardından sisteme açıklık sayesinde girdim ve içinde maillerini buldum
bulduğum o mailede mesaj attım fakat yine tık yok UMARIM BU GÜZEL BİR UYARI OLMUŞTUR
malesef ana dizin olarak sayılan bir tr/ dosyası vardı içindeki .hhtaces dosyasının içeriğini sildim
ardından 500 hatasını aldım fakat sonuc olarak /hacked.php adlı uzantı upload ettim
TABİKİ ATIĞIM BU HACKED.PHP UZANTISI SONSUZA KADAR KALMICAĞINI BİLDİĞİM İÇİN
hemen screen shot sayılan zone aldım
ARCHİVE.İS İÇİN
HACK İŞLERİNE MOLA VERMİŞTİM AMA BUNU GÖRÜNCE HADİ DEDİM
HERKESE İYİ GÜNLER

Yorumlar